熱門文章

Translate

Translate

2015年11月27日星期五

~~b.liv STUNNING 6週年生日Set~~

 HAPPY BRITHDAY B.liv  6周年推出靚靚Box Set,呢set 套裝真的任何年齡都可以買黎用,同埋就快聖誕節買多幾套送比朋友仔都開心。
 
 
 
b.liv STUNNING SIX SET生日套裝
HK$450




b.liv off with those heads黑頭再見淨化啫喱(30ml)
b.liv shrink and tighten毛孔幼細日用凝露(15ml)
b.liv immerse me美肌深泉蠶絲面膜(5片)

並附送限量版精美Tote bag一個。


 
 打開來睇睇個Tote bag 真係好靚,而且都厚料同防水!
 
 


b.liv off  with those heads 黑頭再見 淨化啫喱
HK$360/30ml
 
適合毛孔粗大及混合性肌膚。

 

成份: 茶樹精油,金縷梅萃取物,蘆薈萃取物及薄荷精油。
 





 早晚清膚後,取很少份量約1-2 淨化啫喱搽抹 T字位,吸收度很好記得不用沖洗架。用後清爽唔會用左好乾,加強控制油脂分泌同時連毛孔都能帶走污垢,鼻上黑頭已清走平滑了不少。

 
 

 

        

 




b.liv shrink and tighten
毛孔幼細日用凝露
HK $360/15ml
 



成份:維生命B3,綜合維他命 (維他命C、A、E ),水楊酸。細細支十分輕巧,用按壓式汞裝設計十分方便。試上手質地十分水潤。



潔膚後取1-2 下豆豆大小分量塗在面及頸部位置,可輕輕按面及頸部,其實一邊搽都已經一邊吸引,可以控制油份之餘更可清理毛孔中污垢, 更修護每咐幼嫩細滑肌膚,仲不傷皮膚性質溫和。




 

b.liv immerse me美肌深泉蠶絲面膜
28ml x 5片


主要功效是細胞回春、滋養和抗氧化。蘊含主要活性成份陽離子透明質酸,透明質酸,白茅精華,鈉 PCA,讓肌膚融入水中,沙龍級的保濕效果

 
打開包裝取出時都已經滿是精華在面膜紙中。



面膜紙敷於面上非常貼薄,不用講都睇得見緊貼住肌膚,
讓皮膚恢復水潤質感,持久水潤亮澤飽滿住水份,肌膚無負擔的呵護。
平時也可妝前時使用,能使粉底更加服貼。









My blog link


 
  

"是次產品及資料由b.liv 提供"


售價:$450
查詢:2505 5023

售賣地點:香港全線SASA




b.liv facebook : https://www.facebook.com/bliv.cellnique
 

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
  


 
歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!

沒有留言:

發佈留言