熱門文章

Translate

Translate

2015年11月16日星期一

1分鐘V面~~ Unique U-Need~速V緊緻魔法液~

平時影相影到在雙下巴又面腫腫的確好似另一個人,最近SWISS BALANCE 瑞士柏莉詩旗下的瑞士護膚品牌新推出「Unique U-Need」來到香港,速V緊緻魔法液(V魔)為「Unique U-Need」首支研發產品,只需1分鐘就可以V臉,可安在家中用很短既時間就可以擁有趕走包包面、雙下巴同水腫臉。
 
收到盒包裝得好靚既禮物,拆開睇睇有咩先!!

 
打開我即時都同樣有呢個反應,仲有好多粉紅白片片花瓣。


 
100%瑞士製造
 
 Unique U-Need 速V緊緻魔法液
Let’s V Magic Lotion
 

((信心之選))
- 不含酒精

- 不含香料

- 不含苯甲酸脂類防腐劑(Paraben Free)

- 不阻塞毛孔,能防止黑頭或粉刺形成

- 不含動物原性成分

- 不經動物測試  


 


潔臉及爽膚後,泵出適量份量再塗於臉部,再配合按摩手法能達至最佳效果。

 
 
 
 
 



魔法液水狀質地,跟手的每邊面做個按摩都要做10-15下左右,感覺皮膚收緊不少,漸漸見到開始v 面出來。而且邊按摩做都唔會乾,更加入B3補水成分所以肌膚迅速感受得到。



整個過程不用一分鐘已經完成快快能提升面部輪廓,從始女士們不會再有包包面,而且任何類型肌膚都可於妝前妝後都可用,V一V 再自拍話禁易!



My blog link

  



 "是次產品及資料由Unique U-Need提供"

 


 

 


 

 

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!
 




沒有留言:

發佈留言