熱門文章

Translate

Translate

2015年10月21日星期三

~~(新升級)潘婷Pantene乳液修護潤髮精華素~~



 
 
本身我既頭髮都天生少少曲,再加上又漂髮加染髮所以開叉同脫頭髮既情況比較多,的確幾煩惱,雖然有時都會修一修護尾但始終都要去好好保護頭髮。我都一星期至少都隔天會洗髮一次,護髮都會每次都用上DOVE 。

 
新升級Pantene乳液修護潤髮精華素
HK $39.9/400ml

 
輕盈不油膩、智能修護技術、髮芯滲透科技、快來挑戰14天秀髮極限。


白色乳霜質地香香既味道,十分細軟細滑,可全面去保護髮芯之間。
 
 


試上Pantene新升級乳液修護潤髮系列,開始用頭幾天潘婷乳液修護潤髮精華素,頭髮長長因一般用既份量都要5蚊左右分量多少少。

髮質已經比之前順滑左,再用多一星期用後明顯沒有之前的油同笠既感覺,起碼頭髮很順不會一舊舊,有時訓醒後都會比較亂,但早一天晚上用後第二天早上都KEEP 得很好,梳髮後脫髮情況得到改善同埋尾部都沒有開叉,配合用上洗髮乳,味道清新出門前用更清爽,用多一次洗髮乳洗髮後過水頭髮都非常乾淨,秀髮加倍滋潤用過後自己完全感受到頭髮前後既轉變,在用護潤髮精華素既過程中,能比到精華去到髮芯中。

 
 
 
潤髮乳整體評分 5分滿分
改善頭髮乾旱問題 5分
改善頭髮分叉問題4分
改善頭髮斷髮問題5分



My blog link
 


 


"是次產品及資料由P&G提供"
 



本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。




 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!




 
 

沒有留言:

發佈留言