熱門文章

Translate

Translate

2020年4月28日星期二

~~BG 強效液體膠原鈣~~強化骨骼

早幾年都因為骨折情況做了手術,都擔心缺鈣情況會轉差引致骨質疏鬆問題,要預防骨鬆
、骨脆強韌唔易脆,避免年老時身高縮水。所以我都開始服用鈣既保健品。

加上女仕們好似我都係經常性經期前容易不適,我就睇到呢隻《BG強效液體膠原鈣》,革命科研,吸收量多2.6倍,仲可以鈣質、膠原一take過吸收晒!我就開始試試




BG強效液體膠原鈣
HK$379
一盒15條




懷孕前後既媽媽透過體內吸取鈣及膠原蛋白,來幫助骨骼、肌肉同牙齒嘅成長。







-以微米液態化技術,令鈣吸收量多2.6倍。
-結合鈣+膠原蛋白,有助強化骨骼並帶韌性。
-專利鱸魚胜肽萃取,提升膠原蛋白分泌量達62.9%!膠原蛋白肽小分子更易吸收,增加全身肌肉強度,保持體態線條。
-添加維他命D3,增加腸道對於鈣質吸收,有助增加肌肉強度,減少無力感。
-添加葡萄糖胺,促進軟骨細胞合成,修補軟骨組織,提升靈活,延緩退化。








蘋果味輕便啜啜裝,牛奶色一日一包好方便



我飲用了15天佢有效地補充每日所需,經期前不適亦有所改善,更可提升骨質密度可以改善骨骼之間的平衡保持骨骼强度。我都覺得好適合我飲用仲感到唔錯效果好





  My blog link    






"是次產品資料由品牌提供"

BG博健科研的Facebook  page: https://www.facebook.com/boostnguard/





本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或/和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


FOLLOW MY IG ❀ho_ruru❀

歡迎合作試用,event 可聯絡我謝謝!!

沒有留言:

發佈留言