熱門文章

Translate

Translate

2019年3月17日星期日

~~泰式美食好味道~~

最近又來觀塘做野,好在我食Lunch 時間都不需太趕,就係THE WAVE 商場1樓食泰式餐廳食下,地方大大連對面都是它們的,而且座位都足夠,剛剛來到都需要取票,時間剛剛好等了2分鐘已有座位。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 每月的午餐都有特定午餐
想食下唔同既午餐又真係個個都要黎食下
 
我眼定定一心都係好想食個海南雞拼咸肉


有飯既套餐同時都有泰式粉


 安排好座位不會覺得迫好舒服


 



 
青咖哩雞飯 HK$55
一來到熱辣辣又香噴噴,氣味吸引到我要即刻食
 
 
個青咖哩個汁濃厚好有椰漿味道豐富又有層次, 甜甜的不辣仲好開胃,雞肉冇骨一啖飯同汁入口,我都好滿意呢個汁好想下次再食。
 
 

 
泰式雙併飯 HK$62

雙併又真係正一次過食到2種肉,黃油飯口感不油膩,





這個雙併飯配了三種醬汁,有酸甜醬、辣雞醬、甜豉油,






又黃又滑既雞皮同時吃到肉質嫩滑,份量都足夠剛剛好。

 

海南雞冇骨啖啖肉很滑而且配醬汁一起吃更美味



 
 
 每人一個餐都包一杯飲品
 好欣賞呢杯熱香茅青檸薏米水,熱住又暖胃好舒服
青檸水都一樣夠開胃
 
 
服務不錯有禮,非常多客人仍然笑臉迎人。
食物我覺得好食會再去呀

沒有留言:

發佈留言