熱門文章

Translate

Translate

2016年6月13日星期一

舒緩喉嚨熱氣~~農本方複方羅漢果止咳沖劑~~

 
 
我時常都有口喉嚨痛既情況,1-2個月就有一次,食得多煎炸食物之外有時再上唔夠訓,仲會火氣上升食唔到野就仲辛苦。

我就介紹大家飲飲農本方複方羅漢果止咳沖劑,具有清熱潤肺功效,有助滋潤喉嚨、化痰止咳,適用於喉嚨乾涸、喉痛聲沙及痰多熱氣等徵狀。



  
  
農本方複方羅漢果止咳沖劑

 HK$48 / 10包  
每包10克
 
 
 

成份:羅漢果、枇杷葉、白前、桔梗、百部、桑白皮
 
 
獨立包裝、即沖即服、方便可靠

適用於喉嚨乾涸,能舒緩咳嗽、痰多熱氣等徵狀
 
 

 
飲用方法:
 
需要時只需每日2-3次,每次1包。
 
 
 



最近晚晚煲得多劇集,前排又咳過後都未能完全痊癒,
 
平時很怕飲用苦苦的藥,身邊朋友都叫我飲用一下幫助身體去調理。
 


 
 
一粒粒倒出來的沖劑,純天然中藥成份
 
與平常飲的顏色、味道差不多

 
 加熱水攪拌後即可服用
 
味道仲好清甜、天然、無添加色素及防腐劑
 
 
 
冷熱都可飲用,我就喜歡沖起熱熱的飲用,
 
能夠即時舒緩我口乾及喉嚨痛不適,
 
微微的甜大小朋友都岩飲。
 

 
 
連續飲用一個星期多,已經再沒有喉嚨扯住既感覺,
 
整個人都舒服左訓時都很快入睡,我真真正正推介比大家飲用
 
夏日來臨就算去沙灘BBQ後喉嚨引起不適都幫助得到架。
 
 
 
 
 
溫馨提示: 
 
血糖或風寒感冒人士請先諮詢醫生或中醫師意見,慢性支氣管炎屬肺虛者不可服。
 
My blog link
 

 

 


"是次產品及資料由農本方提供"

@農本方即溶沖劑 #農本方即溶沖劑
農本方網址: http://www.purapharm.com/

 



 

銷售點:

萬寧、華潤堂、屈臣氏、惠康、7-11AEONAPITAPIAGOUNYSaSa及各大藥房藥行

 

 

 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
 

 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!
E-mail: ho_ruru@yahoo.com.hk   

沒有留言:

發佈留言