熱門文章

Translate

Translate

2015年12月8日星期二

美味無窮~~諾亞半熟朱古力蛋糕

 
 
 
晚上食完飯最想食甜品,誠品就在尖沙咀間新分店就食下諾亞半熟蛋糕,我就最鐘意食朱古力味道。
 

  

 
 
 
盒子都有保存蛋糕既方法。店員細心放下乾冰在蛋糕,在路途中都可以凍住,更溫馨提示要放冰箱冷藏,冷吃只需要拿出,放室溫20分鐘就可以吃。
 
 
 
在蛋糕的底部放有套紙碟膠叉同膠刀,非常細心。



朱古力半熟蛋糕 $75
 
打開個盒已經聞到香味十足既朱古力半熟蛋糕,我都係超級喜歡食朱古力味既野,回來一小時多仍然保持得完整無決。

 


附送小膠刀方便用砌出來,之前因放在冰箱需要食用前放在室溫約25-30分鐘。





切開的時候因雪凍關係未見有朱古力漿流出來,但蛋糕仍然保持住朱古力香味。




過左25分鐘見到朱古力蛋糕中的朱古力漿流出來,我要一口食下先。唔係太甜既朱古力之外仲有淡淡的蜂蜜味。食落去夠曬鬆軟入口都唔洗點咬都好快從口中既熱力溶化,而且岩曬喜歡吃朱古力既fans ,食過一次我又想要食。


沒有留言:

發佈留言