熱門文章

Translate

Translate

2015年9月8日星期二

閃出牙齒美白~~Oral-B 3D White LUXE 鑽亮拋光美白牙膏~~

Oral-B 3D White LUXE 鑽亮拋光美白牙膏


我牙齒都唔係太齊整,都會很少露齒笑,好似笑上黎唔好睇,有時都會飲下COFFEE,不知不覺都有見到黃黃牙齒不夠美白既情況,最近試上Oral-B全新推出的  3D White鑽亮拋光牙膏,可以改善下!


 

Oral-B 3D White LUXE 鑽亮拋光美白牙膏,既開口位置都有塊錫紙封口,以確保衛生。



 
一般牙膏都是結實既白色,呢個很好是淺淺的粉紅色都是比較軟身,薄荷味道不算大我比較喜歡。
 

 

含特濃 M-i-C-A 美白粒子,卓越閃亮又美者,更可去除高達 90%牙漬。有效防蛀、清潔牙菌斑及幫助防止牙石累積,帶出牙齒亮白感覺。

 

 我有個好習慣就每天早上及睡前都會刷牙。用少量牙膏再加水很快就起了泡泡。一下一下涼涼在口腔,感覺很暢快又舒服。

 
 
未用前牙齒確實累積左偏黃既牙齒。
用後深深發現能有效去除黃既牙漬同污垢,能為牙齒形成保護膜。
 
 
 
 
明顯用後見得出完全牙齒美白又閃亮,自拍笑出黎唔洗再就住就住,年齡漸漸增長更要知道早、晚刷牙既重要性,用過後我會日後繼續使用Oral-B 3D White LUXE 鑽亮拋光美白牙膏。
 
 

 

My blog link 






"是次產品產品由P&G提供 "
 



免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!!
E-mail: ho_ruru@yahoo.com.hk
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言