熱門文章

Translate

Translate

2015年4月19日星期日

gogogo飛住去~~ 閃燈滑板車車~~

之前見很多小朋友玩用一邊腳踏上滑板車到行,搵搵下上網就買左呢部滑板車仔係用雙腳仲要不用落地玩,仲同朋友一起一人一部,運費可減輕少少啦,好期待開黎玩,夏天唔游水都可以令埋呢部滑板車仔係公園玩。
 


有兩個色,分別係藍色同玫紅色我揀左呢部升降版閃燈滑板車。部滑板車可以由2歲到10歲都玩得重量可以應付50KG的。



 
開箱了,入面共有4個轆佢既質料係膠的,前面和後面都有各兩個。
 
 

 
呢個係手把,前行時扶上手把,用來控制車行既方向。

下面前方的有個剎車器,只要一腳向前踩下前面既剎車器就會令滑板車停下,我覺都安全唔洗一直係禁沖沖沖。


質量都很不錯,因我沒有要另外一些配件籃子及風車,都很抵玩。


 
 

 
升降版就是伸縮手把可以調節再鎖緊,高與矮小朋友都可以玩到
而個轆子行既時間會有閃光,行得快少少會見到,所以飛住黎影。
 
 
 
 
 
 玩既方法唔講都識得玩,基本上一上滑板車已經GOGOGO
雙腳向出向入好似做運動禁郁就已經可以行使,不斷重覆動作仲更加快。
 
 
 
My blog link 

 
 

免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!!
 

沒有留言:

發佈留言