熱門文章

Translate

Translate

2016年1月28日星期四

抵食PIZZA 份量十足

 


觀塘工廠區行過去附近翠屏商場附近搵吃,睇睇個套餐又真係好多選擇,實在樣樣都想食,我就決定揀個星期一至五套餐 $148 已經包任何一款大批,+焗飯/意粉/小食,+咖喱角拼春卷/炸雞2件 任選一款,+飲品2罐/蒜蓉包/餐湯 任選一款。


 
行到入商場很容易就見到呢間PIZZA 店。見到個牌就知道有PIZZA 食,仲有脆雞吃TIM。

 
 
 
 
 
仲有堂食或外賣可以選擇,入面都有約30 座位多。





我都令返張外賣紙先,下次再同埋同朋友一齊再Order。


任何兩個大批 $168
 
 
 
 
 
 
點左餐之後等約10分鐘就可以取得,時間真係好快。
 
 
 
 



我點了個海鮮雜錦pizza,單叫都要 $144 架,所以都係套餐抵食。


 
見到都開心,不得不讚海鮮材料份量一0的都唔少,大批有8塊每一塊PIZZA 都有一粒粒不同種類既海鮮。有蟹柳粒、魷魚仔粒、青椒、菠蘿、蜆仔同埋蝦。
 
 
 

 
厚批的PIZZA,咬一口我就食到我就喜歡既千島汁呀,而係在溥餅底已有一層千島汁,絕不HEA十分足料,海鮮粒中都有鮮既味道。


 
兩件炸雞聞到好香雞味道,外脆卜卜。




 
 
炸雞皮都好脆口,雞肉有啖啖雞肉汁既味道,肉質很嫩口。
 



 
我好鐘意食蒜蓉包好脆口,切得薄夠脆口,整片蒜蓉包都有蒜蓉,牛油。食到蒜蓉包外脆內軟既感覺。



 
海鮮闊條麵
Seafood Fettuccine


白汁醬香濃幼滑入面有海鮮,而白汁同芝士味道更有層次感,白汁都很足夠啖啖與麵一起吃,海鮮既份量都比較多,寬條麵很有咬口,我黎緊好快又要再食,食完好懷念Pizza 種味道。
 
 
 
 
 


沒有留言:

發佈留言