熱門文章

Translate

Translate

2013年12月27日星期五

純淨。天然。手作 - 台灣製造 : 心跡工坊 嚴選工坊 天然手工皂

 
大家平時係咪都係用沐浴露沖涼多? 其實依家好流行用手工香皂, 完全天然製造, 無化學成份, 對皮膚都好好多架!
今次好開心收到心跡工坊/ 嚴選工坊的天然手工皂,
品牌堅持台灣製造, 用心出發,
愛地球同我地每一個人0既皮膚! 
 



今次收到既係禮盒裝手工皂, 包裝好精美,
紅紅的花碌碌的好適合聖誕/新年送禮呢,
亦好有台灣親切的感覺! 禮盒裡面有兩塊手工皂同一個皂袋。


兩塊手工皂分別係寶貝親膚皂薰衣紫草手工皂,
簡單既包裝, 但有著唔同既成份同功效, 台灣人就係咁SWEET,
單純咁想將最好既野帶比我地。
至於皂袋更加一個係非常貼心既設計, 可以將手工皂放入去用,令到手工皂唔會消耗得太快, 一D都唔浪費架!


大家可能比較少用皂袋, 但我用左一次後就愛上左佢!
因為佢0既質地真係好柔軟, 用黎洗面亦唔覺得粗糙,
 而且佢0既用法亦好簡單! 只要將手工皂放入袋中,
加水後搓至起泡就得架啦!


首先介紹既係寶貝親膚皂

完全無添加 純淨自然 照護小寶貝的肌膚
   成分:蜂蜜.橄欖油.椰子油.玄米油.乳油木果脂                                        

心跡工坊 嚴選工坊只使用天然食用等級橄欖油.椰子油.玄米油
只使用天然成分的精油.天然植物萃取液.酵素
只使用天然古法深層海水鹼
而且更加可以保存365天!
 


*要如何使用手工皂呢?

每塊手工皂製好之後,都需要經過一至二個月的熟成期,讓酸鹼值降到適合肌膚的使用。請在熟成時間到了再開使來使用喔!以免PH值太高,對皮膚造成負擔(註:PH7為中性,7以上是鹼性7以下是酸性)
如同肥皂的用法,可以洗臉、洗澡、洗頭。洗手當然更沒問題, 絕對可以放心使用喔!尤其是小貝比的嬌嫩皮膚,用手工皂來呵護更是適合。

我今次就試用寶貝親膚皂黎洗手, 起初放係手度搓時覺得泡泡唔係太多, 但只要搓至一定份量, 再加入水, 就會起到好多泡泡! 親膚皂味道很清香, 用完後覺得很滋潤保濕, 亦都好乾淨!

 


至於另一款就係薰衣紫草手工皂


適合一般肌膚、敏感性肌膚 (一般/修復肌膚/體味困擾)

紫草根是一個中醫藥草中知名的材料可以舒緩和癒創肌膚並促進皮膚再生,溫和去除多餘油脂且能解除暗沉,有保養修復功能。薰衣草精油香味能讓情緒放鬆進而幫助睡眠,且具調整平衡身心的力量,可安定情緒和舒緩壓力。

紫草根浸泡油、橄欖油、椰子油、棕櫚油、玄米油、乳油木果脂、檸檬精油、法國薰衣草精油、迷迭香精油、芳樟精油。
 
 

今次我就試用薰衣紫草手工皂黎洗面! 一打開已經聞到我至愛既薰衣草味, 有一種好舒服既感覺。加水將手工皂起泡後, 再好似平時洗面咁將泡泡均勻咁放係面上, 打圈清洗。洗完後覺得好清潔, 無咁暗沈, 亦相信佢好適合用黎洗澡, 好能夠舒緩情緒。

最後, 大家都一定好想知道一個問題, 就係:

*手工皂如何保存?


使用手工皂時,可以搭配泡綿、皂袋使用,就不會讓皂消耗太快也比較不浪費。在每次使用後都讓它保持乾燥,盡量不要一直泡到水,這樣就可以有效延長使用次數和時間。如果是天然的皂品開封後6-12個月將產品使用完畢,不要存放太久,以免變質。若存放於乾燥
通 風處,可保存約1年。雖然手工皂保存期限在一年內,但是, 如果可以把手工皂,好好照顧,保存良好,有的手工皂,可以保存一年以上。

 

 
天然手工皂不僅對肌膚溫和、無負擔,對我們既地球也是!
天然成分的手工皂在與水接觸後約24小時,即可被細菌分解成水與二氧化碳, 就算流入河川大洋也不會造成環境污染及對生物造成威脅; 我地係扮靚靚既同時, 絕對要多諗一諗對環境帶黎既影響, 盡量使用無化學成分既產品。
 
 



愛美麗美容健康產品熱賣網 fb :http://www.facebook.com/imbeautyhk
愛美麗 i'm beauty 店 :www.imbeauty.com.hk
 心跡工坊 嚴選工坊 fb: https://www.facebook.com/cocolo2012?fref=ts

是次產品試用由 愛美麗美容健康產品熱賣網   心跡工坊 嚴選工坊 提供 

 
歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!!
E-mail: ho_ruru@yahoo.com.hk

 

沒有留言:

發佈留言