熱門文章

Translate

Translate

2013年12月8日星期日

輕輕鬆鬆的運動型event 《Be an Athlete!百人工作坊》



可以參加這個這次《Be an Athlete!百人工作坊同百位朋友仔參加這個輕輕鬆鬆的活動。睇下場內幾熱鬧,有份參與十分開心!! 位位都穿著住輕便舒適的衣著及運動鞋。一切準備好開始呀!



 



這次在旺角Amour Garden Grill & Bar 舉行,雖然地方不算大,但都足夠容納百人,參與工作坊的品牌有 batiste (碧緹絲)、Clinique、及 Oregon Scientific,到場仲為大家提供,並可即場試用它們的產品。



 



在場更大玩遊戲,專業教練講解先運動前後的修護Tips有關運動的安全知識及示範,之後更分開兩組大玩遊戲,我都是缺乏運動知識都是不足夠,下次努力吧。



clinique 亦在今年聖誕節精選套裝都係$300起,有不同的配搭!!
買禮物不用煩惱,一set 攪掂曬




最後百人大合照時間,每位都笑得好開心,因為個個好興奮。
玩完workshop 再繼續接下來有部分達人準備去晚上NM+ Skechers Let's Run 2013「全港螢聚夜跑挑戰賽2013」

個個都滿載而歸呀!!!




 
 
My blog link

 

產品由Itrial & clinique,batiste 提供

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!!
E-mail: ho_ruru@yahoo.com.hk

沒有留言:

發佈留言