熱門文章

Translate

Translate

2016年4月21日星期四

韓風追追追~~April Skin 魔法氣墊粉餅~~


原來April Skin 在韓國預售其間很快已售罄,上市50天銷量突破4萬。


見禁多人讚我又去買黎試下先,韓國的cushion都真係好多品牌呢隻仲有 防紫外線 SPF50 PA+++都幾高,我揀左C23自然色 ,我要買既原因係遮暇度超高,同埋個價錢都係百幾蚊幾抵用。



 
韓國
April Skin Magic Snow Cushion
魔法氣墊粉餅
 


 
 後面有個金色正品標貼
 MADE IN KOREA



 
 
(黑色盒遮瑕)
 
 
天然植物配; 取材自藍莓,蘆薈葉, 余甘子提取物
 
更添加了冰島冰川水,純天然無染的天然礦泉水成分
 
富含鈣、鎂、鈉等六大必須礦物質。

 

 
 
打開新的氣墊粉餅有一片白色膠貼要取走
 
新開入面cushion海綿白色,用的時候輕輕力按壓粉底便出來
 
 
 

 
粉餅延展性不錯質地不太厚,遮暇度很高輕輕的按壓cushion
 再印係臉的斑斑位置其實印一下已經差不多夠遮蓋
 保濕度不錯而加沒有脫粉,夏天用都沒有問題

其本上我連遮瑕膏都可以不用, 用了半天皮膚都唔會出油情況
 用後粉底都貼妝自然色就好岩我,一盒攪掂曬
 





My blog link

 
 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
 

 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!

沒有留言:

發佈留言