熱門文章

Translate

Translate

2013年10月10日星期四

好好玩的百人 FLORAL JAMMING 產品體驗工作坊


 

謝謝itrial,有幸出席百人 FLORAL JAMMING 產品體驗工作坊,工作人員都十分辛苦招呼我地班姊妹,在安全情況下到達,在颱風下順順利利完成這個活動,雖然時間十分緊迫,都十分好玩個個都好開心呀。


這次活動可以帶埋朋友仔去可以多個伴,學習插花藝術,及有美肌食品、皮膚深層滋養到頭髮護理,有很受歡迎化妝品及意大利品牌首飾。







平時只懂去買花,成日都話好靚插得,但藉著今次插花活動,大會準備了花泥,一大盆幾種鮮花,繩子及其他工具,聽了講解後開始喇。
原來真的都不簡單,對於我的第一次自己動手插花真的雞手鴨腳,我見其他姊妹已經用膠片包好花泥後,我仍然落後中,真的要加把勁。拿了幾支桔梗及幾支玫瑰後便開始,我是要cut 得不夠短的花枝來插,插的方法原來不太正確,在場花的人員很有耐心地教原來係要cut 短少少及斜插就可以。好快掌握後就插了幾支,插花是一種藝術有時擺位都需要動動腦根的活動。




即場試食Koplina Placenta Jelly + Royal Jelly 彈力美肌啫喱條,骨膠原+透明質酸味道都是酸甜的而另一款胎盤素+蜂皇漿是甜甜的,兩者都是零脂肪,零糖分
,平時連出門口都充忙既我,袋定係袋就最方便了。






最後,已經完成喇,這個花盆栽第一次都算ok 啦,不過係我話的。同佢改返個名先...叫幸運花花,希望事事順利在場有抽獎環節,有kenny & co 頸鏈,我同朋友仔都抽唔中,期待下一次再參與活動。





再次謝謝itrial邀請,今次試用及禮物都很豐富,都至靚的Jill stuart,Biotherm,koplina,dove及花店人員到場教我地插花。
http://itrial.hk/

沒有留言:

發佈留言