熱門文章

Translate

Translate

2020年3月17日星期二

~~草姬腸敏益~~增強腸道免疫力

之前上網睇過啲文章,了解過後知道人體有70%既免疫細胞都系腸道入面生成,而大多數都集中系大腸黏膜。所以腸道系人體最大的免疫器官發現之後我就開始著重腸道健康。
腸道係一個極大又極重要嘅細菌生態,有100兆細菌包括有好菌,壞菌。當好壞菌數量失衡時,排便功能會出現障礙,因此忍唔住肚瀉。前排同朋友傾開益生菌問題,之前服用過一隻益生菌只有60億,但效果不如理想


 
 



產地來自台灣
草姬腸敏益獨特之處:

約 8-12 小時停止腸敏感不適(腹脹、肚瀉、便秘)
300 億 x11 株益生菌,定時黃金便便
益生元+專利後生元,益菌健康存活
專利耐熱抗酸技術,直達腸道起效

 




係機緣巧合之下我見到草姬 腸敏益, 發現佢係一個唔錯嘅粉狀益生菌, 有300億x11株益生菌。我了解過產品不錯就開始服用
 

 


 
一盒有30小包,每天服用1包,飲用了幾天後已習慣左,而且一星期漸漸改善了排便問題暢順得多,日後都會keep 住服用這個保健產品增強腸道免疫力。 
 


食法:我每日服用1次,每次1包 (3克),可用45度以下室溫水沖泡或可直接慢慢地倒入口中
有小朋友的都可以比佢地服用;4歲以上小童每日1次,每次半包 (1.5克),可以加入去jelly 、乳酪、果汁比佢地飲用
 

 


 
 
 
 
 
  My blog link    


 

  "是次產品資料由品牌提供"


銷售點:萬寧Mannings
草姬腸敏益產品詳情

查詢熱線: 81021798
  
 
 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或/和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

FOLLOW MY IG ❀ho_ruru❀

歡迎合作試用,event 可聯絡我謝謝!!

沒有留言:

發佈留言