熱門文章

Translate

Translate

2019年5月22日星期三

淨化頭皮不打結~~Lavacqua 頭髮火山水~~


我常常都有頭髮不順呀易打結既情況,令到一舊舊梳起來就比較困難。最近接觸來自美國既Lavacqua 頭髮水含11種純天然草本及豐富意大利火山礦物成份,可以淨化頭皮及頭髮、去除頭髮上的雜質,更可以減慢染髮褪色,修復頭髮損傷、增加韌度一於就用下啦。

 
 
Lavacqua 頭髮火山水 200ml
 
零售價HK$198
 

 
 
美國Lavacqua頭髮火山水(200ml)裝已經登陸香港喇,而加出左細支裝真係方便左好多,去旅行帶埋佢都唔會好重。每次影相前都要用下佢先得
 




主要成分:
礦物質成分
鑯、銅、鋅、硒

草本成分:
百里香、款冬花、樺樹皮、馬尾草、蕁麻、迷迭香、薄荷、薰衣草、蜂蜜、醋。

 


因本身我頭髮有受損同比較乾燥情況,用上Lavacqua 會覺得髮尾打結,原來這情況實屬正常。因初用Lavacqua 火山水是令頭髮淨化,頭髮半乾濕時使用時就會很順滑。

洗髮頭後,將Lavacqua噴噴全頭,可用手輕輕按摩以加快吸收,再吹頭髮或自然乾就可以。




每次洗髮後或外出前我都會噴幾下,輕鬆地就令秀髮變得亮澤及柔順,不會再打結。


 






  My blog link    


 


 


"是次產品資料由品牌提供"




Lavacqua 頭髮火山水 200ml
 零售價HK$198

Lavacqua Hong Kong
Lavacqua 網店: https://www.lavacqua.com.hk/
https://www.facebook.com/LavacquaHongKong/

 
 
 @Lavacquahk
 #lavacquahkfans #Lavacquahongkong #thebeautyofhair #頭髮火山水 #天然
 

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
 

FOLLOW MY IG  ❀ho_ruru❀

 歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!

沒有留言:

發佈留言