熱門文章

Translate

Translate

2017年6月6日星期二

~~必食惹味小菜~~

 
這星期都要在灣仔一帶幫手做野,大熱天時我朋友帶我去這幢商業大廈海德中心2樓食午膳,未到一點開始已多OL 打工仔黎食Lunch,我同朋友約12點左右坐底抖一抖,行到身水身汗只一入到去冷氣好服夠涼,座位都舒適。


 
 
 
 
 
 
  大堂的水牌已找到了2樓全層的新南苑私房菜火鍋鷄煲
 
 
 
 
 晚上更有火煱套餐 或 燒烤套餐
 
 
 
 
 
 
現在的午市套餐真的一流,選擇多多,實會有一款岩,一個套餐有精美老火湯+自選小菜/主食及一款有heart甜品,超過五十款小菜。
 
 
 
 
 有HK$88 或HK$98 套餐
             新張期內午市時段免加一服務費,(星期六、日公眾假期除外)
免茶芥至到31-5-2017
 
 
 
 
 
 


 
這個飲茶的真的夠特別,不是平時一般的普洱香片,在星期一至五,每天都有不同的茶,有星期一的蕎麥茶,星期二的牛蒡茶,星期三的苦瓜茶,星期四荔枝大紅袍,及星期五
玫瑰白牡丹
 
 
 
而今天我來飲的是苦瓜茶,所以飲苦瓜茶清熱毒、清心明目、清暑去熱入口一0的都唔苦,味道易入口唔會苦。
 
  

老火湯今天的是紅青蘿白豬骨湯,有時工作繁忙每日都未必飲到湯水,呢度就可以飲到老火湯。




 新裝修入面既牆身繪畫好有兒時回憶
似是大排檔,不知有無估錯。


 
 
店內有幾間房間改上了學校會見到的課室名,有校長室、體育室、班房、繪畫室等。
 


 
 
正正中午一點已經差不多坐滿客人,店裡有圓枱、四方枱'仲有多間房間,三五自己一班同事、朋友來真不錯有個私人室間。
 


 
炒貴刁來
 
來到比我相像中大碟真係覺得抵食,入面有芽菜,蝦仁,蛋同火腿絲炒出貴刁
 




 入口亦唔會有太多油, 好夠穫氣咖哩好香濃,辣味一般人都可以接受
河粉條條分明不會過淋,整碟材料都夠豐富。
 


 
 
豉油皇煎海蝦
 
這個膽粗粗點了一個,來到好香而且 海蝦份量十足,蝦殼香脆基本上連殼都可以吃,肉質爽甜,全隻蝦都豉油汁味道超級惹味,全食蝦都有蒜頭碎爆香味道,送飯也很好呢!

 
 
夠曬鑊氣隻隻都一樣夠惹味


鼓油一點也不遜色,全隻蝦身都很新鮮很大隻。



 
仲有甜品呀,牛奶奶凍奶
牛奶味很重入口嫩滑,喜歡吃奶凍朋友必定喜歡。
真係好食朋友又話再約去食過。
 
 
 

沒有留言:

發佈留言