熱門文章

Translate

Translate

2023年4月20日星期四

寧心幫你解決失眠


 作為媽媽又要工作忙碌,加上返到家中每天需要應付生活瑣碎事。而家小朋友快考試,陪佢溫習,再加上做埋家務,好多時夜晚都會攰到瞓唔到,身體上非常疲倦,但係個腦就停唔到落嚟,完全瞓唔着!我相信好多媽媽都會有呢種煩惱 . . 
精神上都會好攰,但攤落床一諗起啲家務同埋小朋友嘅學業,就會瞓唔到,導致睡眠質素好差,所以就想服用保健品幫自己瞓覺。 之前諗過試下西藥又擔心有副作用,又怕會有依賴
 











後尾聽朋友仔介紹,話食過維特健靈寧心改善失眠幾有效,咁有信心一於試試!佢係純中藥配方,成分天然,無西藥成分,食得好放心。
維特健靈「寧心」由多種天然助眠中藥研製 ,包括有:
成分:靈芝、茯苓、當歸、丹參、柏子仁、 酸棗仁、熟地黃、甘草、陳皮、白朮等 . 
具寧神及平靜身心,有助調養心肝脾腎腦,等身體同埋精神都準備好去瞓覺,由根源解決失眠困擾!
  夜晚服用維特健靈「寧心」
  天然中藥幫助可以輕鬆入睡 
寧心安神、鬆弛緊張 
調理臟腑、真正解決失眠



差不多服用了兩星期,每天服2次,每次食 2粒,就可以調理返易睡體質,又治標又治本,而家瞓得好咗,真係唔錯!感受到寧心有助我睡眠得更深層,中間半夜不會扎醒,可以一覺瞓天光,第二日仲有足夠精神,唔似以前做一陣家務就好攰。 
推介有失眠,或者瞓得差嘅話都可以買嚟試一試,啲購買地點都好方便咖! 
 銷售點:維特健靈專門店、維特健靈網店、萬寧、屈臣氏、華潤堂及HKTVmall
  維特健靈官網及網店: https://bit.ly/41WG1qc
  店鋪位置:https://www.vitagreen.com/index.php?route=vitagreen/store2 #Vitacalm #寧心 #維特健靈 #瞓得好 #vitagreen

沒有留言:

發佈留言