熱門文章

Translate

Translate

2016年6月6日星期一

~~小店手造麵包、手打意粉美食~~

 
 
剛剛對上星期都看過節目介紹過呢間小店位於北角,地鐵站一出行一分鐘已經到達
 
我都心思思去一去食先,個位置在轉頭位行入幾步就見到
 
去食過 LUNCH 都見到中午時段有很多OL 去食呀
 
 


 
 
意大利餐廳
 
門口位置介紹店中食物既類別
 










 
小店座位都有20個多左右,環境及衛生都不錯
 
都是一個可以傾計既好地方。


四周既環境都好舒服
 
而且服員工服務態度都非常有禮
 
小小的地方裝修得好優雅
 

 
 
 
 
 
自家製意大利香草麵包配上沙律菜 (黑醋汁)


點了套餐附送的有麵包同沙律菜,麵包又熱又軟綿綿
 
每一口點上黑醋汁令我更加開胃惹味可口
 
 


 
沙律菜非常新鮮爽脆
 
鮮甜可口係一道健康小吃
 
 




 
店員非常細心推介小食
 
我見到餐牌有介紹~~黃金炒薯條~~ (期間限定)
 
French Fries $58
 
黃金蝦就食得多,薯條真係第一次食
 


 
來到真係要襯熱食,入口好香好突出既鹹蛋黃及牛油味道

每條薯條都唔會痴住一團,一條條脆身又不會覺得好油份多
 
味道鹹香不過食左半碟都覺得有0的飽肚感
 
值得推介比大家來吃

 
 好抵食同都好大碟既薯條
 
   一邊食這種味道真的很難停下來
 
 
 
 


澳洲藍青口意大利飯



 

 
 

每口都充滿啖啖濃郁鮮香,意大利飯有著微辣的味道

有蓄茄同好特出既香蒜氣味,飯的口感軟熟度適中,

讓我嘗盡藍青口既鮮味

 
 
 
藍青口是新鮮空運到港,一般可存放最多7天
 
以保持食物水準及新鮮度


 
另一個LUNCH SET 點了雙重芝士薄餅 (doublecheese)
 
  
 老闆話採用意大利麵粉,加入適量墨汁再發酵,再用人手捏餅,
 
手法和手感將決定整個薄餅口感非常重要,我相信都花了不少時間。
  
 
 


 
用墨汁做餅底又薄又脆口食落卜卜脆,PIZZA 舖了水件芝士及帕爾馬芝士
 
而加唔覺溜,仲有蕃茄都散出濃濃既香味
 
自家製一手一腳搓的薄餅真的比用機的搓很大分別
 
 



 
 
 
唔好睇佢雙重芝士個內觀好似唔飽肚,一個PIZZA 有8-9吋
 
2個女仔吃了2片都已經非常飽肚,所以如果點這個餐帶個男仔去會更加好。
 
 



餐廳內用上木製桌椅及椅子上,還有黑板自家繪畫重點握介美食。
 
 

 我好想點這個Tiramisu 泡沫芝士杯來吃,
 
不過實在太飽為有下次
 
 
 
 
 
2個女仔每人消費約150蚊
 
小店我都很推介,每個美物花盡不少時間
 
用100% 保留傳統人手來炮製所有意大利式美食,而且價錢真的好抵食

 


沒有留言:

發佈留言