熱門文章

Translate

Translate

2016年5月21日星期六

~~星級抵食午餐~~

 
 
人來人往的尖吵咀,買好了我的戰利品後
 
時間剛剛好到了中午,早幾天BOOK好了Chef Stage 2位食午膳
 
就在尖沙咀亞士厘道商業大廈,而且近地鐵站步行5分鐘內分鐘便到
 
 
 
 
上到來餐廳門口都有LED 的燈再轉變不同顏色
 
 
 
 
入到門外的位置己經放置了很多大廚的獎狀、證書,
 
之前都聽朋友講水準不錯我都來食下先 。
 
 
 
 座位分配得很好不會覺得窄
 
乾淨度跟舒適度很好,慢慢食傾下計真係最好選擇
 
而且第一個感覺就是這裡的店員服務真的非常好
 
有禮物及有耐性講解
 
 
  到了中午時段,已經有很多人在食LUNCH
 
這個人流又旺的地方真係記得最好BOOK 位呀
 




他們安排我座近窗邊風景的靚位
 
望望尖沙咀的景色
 
還可以看看遠處綠色的植物
 
對眼睛都好有幫助。 
 
 
 LUNCH MENU
 
 每個午餐都是百幾蚊左右
 
還可以加 HK$48 有幾款海鮮拼盤吃
 
 



蝦仔田園沙律菜
 



 有沙律菜同幾隻蝦仔入口爽又彈牙
 
配上少少汁更好味道,而且仲好健康。
 
 
 
 
 
 來個餐包來到夠曬熱而且仲有脆脆地
 
我每次都喜歡加牛油來吃仲夠曬牛油鮮香味道。


 是日餐湯就是羅宋湯,係我最喜歡既餐湯
個碟中間放湯的位置很深很好的設計
送上來枱上連碟子又熱又香味
 
 
 
 
 
 
 入面有砌好了洋蔥、薯仔、甘筍、蕃茄、椰菜同肉粒
全部都好淋身好咬口
 甜甜酸酸既羅宋湯特別醒胃
 
 
 
 
主菜
 
牛柳配蝦肉蘑菇汁
顏色賣相較為鮮艷
 
 
 
 牛柳我點了近9乘熟不過大家完全放心
 
 
來到即砌來吃,肉都很嫩身不擔心9熟乘會硬
 
牛柳肉既味道好有濃香既肉汁
 
  蝦的肉質爽口彈牙,甜椒同樣爽口仲好有甜味
 
其實仲好有益呀
 
 
 
 

 
 
 香煎加洲鱸魚柳配日本刺身級鮮帶子及松露汁
 
 
 
吃過鮮帶子佢輕輕煎過配了少少松露汁
 
一起的入口令帶口鮮味更出色

香煎加洲鱸魚柳個邊好脆口肉質幼嫩滑溜
 
連同松露汁一起吃非常之夾既味道

配菜與主菜一同融合既口感。
 
 







甜品
 最後來的是卷蛋蛋糕
  賣相一點都唔馬虎
仲有士多啤梨伴碟



 
 
 蛋卷有好香雞蛋味,仲入口非常鬆化
 
而Cream 又不會太多,甜味入口剛剛好


 


 凍檸水
 
凍檸茶
  
 
 仲有呀,免加一服務費架
 
埋單每人都係百幾蚊
 
 有沙津有餐包還有湯,食完仲飽住個肚走
 



My blog link
 
 
 


 


 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
 

 

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!
 

沒有留言:

發佈留言