熱門文章

Translate

Translate

2015年7月1日星期三

西環BBQ ~~夏天不怕食串燒

在西營盤兜了幾個圈,就決定來到這間BBQ 的店到試下,門面不算太大間,人流都幾多都要等一陣價格一0的都係比較貴少少。

入到黎都不知道邊隻比較出名多人叫,都係隨自己喜歡既口味隨便的去點幾個。
 


雞肉串,燒完0的汁既味道都好出好香咬落肉都算OK滑。
 


黑椒牛仔骨既厚度都好適當,有種牛肉格外香燒烤味道濃郁。
雞軟骨串,去到邊食我都一定食雞軟骨,好脆口又好味,好有口感。

 
鹽燒鴨舌有0的汁,本身鴨舌冇咩味道,這個燒了後都有0的味道。
 
 
燒雞翼真係自細鐘意食。
 
 
 
 
燒扇貝肉質厚身好多汁好清甜味道。
$98/2隻
 
 
2隻蟶子好大隻落左0的蒜蓉同蔥,味道好清甜既感覺。
$68/2隻

 
燒腸仔,腸仔開左花邊來燒可以等佢快0的熟,這個普通啦都是腸仔味HAHA。

 
叫左燒大蝦呀2隻,多數連殼燒啖啖蝦肉味道非常惹味。
$98/2隻
 
招呼同禮貌都很好,呢道埋單已經5百蚊左右,去開0個頭都可以一試。
有時去道每一個地方食野都冇咩打Blog,而加或許有少少時間都記錄一下回憶下,有時想自己記得又可以分享下。
 
 
 

My blog link 

 
 


免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!!

沒有留言:

發佈留言