熱門文章

Translate

Translate

2015年5月25日星期一

買得到既快樂盡在ZALORA 網上購物


基本上每月都look look ZALORA 既新貨, 夏天快到要轉一轉季,之前已經掉左好多衫,裙。太多選擇另我件件都想買,都係揀住先,下個月又再併過。




在2015年4月22日至6月尾期間,經過銅鑼灣皇室堡3樓316舖,ZALORA期間限定店可以優先體驗很多精選貨品,仲即試場有試身,讓你試得開心買得放心。



店內更提供電腦及free WiFi設備可以即時瀏覽一系列既資料,揀選後更可以直接送到指定地點,十分方便可以繼續Shopping 。




每一頁都多有件連身裙既不同款式配搭,而且顏色又易襯,唔洗講個價格仲好抵,看看它的簡約優雅風格設計,平時上班同宴會都十分適合。


 
CLICK 去第一頁已經搵到我心目中既連身裙,而加價格方便真的很抵呀更是$109,睇一睇仲有3隻色,每隻色都迎合不同場合更充滿時尚魅力。


我好喜歡這個拼接連身裙既設計,雖然我背心裙真的算是很少,而且呢隻好有特色,是有簡約設計配不對稱裙腳同開衩細節,揀好自己喜歡連身裙既顏色再揀碼數再加入去購物藍就可以呀!

 
 
夏天到當然要揀返0的colourful薄薄地,當然就要配襯好一身耀眼的既裙子,更顯得有青春氣息。



揀選你既戰利品後再加入購物車後,可以選擇不同的安全付款既方式, 包括有信用咭 (Visa 或Master Card)、Paypal或貨到支付現金。
之後成功訂購後,我地更可以查閱訂單既狀況。



 凡於ZALORA購物滿港幣$150 (扣除折扣及使用優惠劵後), 即享運費全免。 港幣$150以下的訂單須收取港幣$40運費。5 - 7個工作天內送到,並且更有30天免費退貨服務。


申請成為 ZALORA 新會員,又簡單又可以令到有$100 上網優惠卷,只需幾分鐘就完全申請。




 
 
 

My blog link



zalora Facebook 專頁:  https://www.facebook.com/ZaloraHongKong

歡迎合作試用,event 可聯絡我,謝謝!!!

沒有留言:

發佈留言